Winnaarshistorie

Door de jaren heen is er prachtig werk afgeleverd. Werk dat inspireert en
onze industrie vooruithelpt. Op deze pagina vind je de winnaars van
voorgaande jaren.

Beste Performance door Media:
IKEA: Significante omzetgroei bij Ikea door inzicht in de incrementele waarde van extra media-investeringen – EssenceMediacom

Beste gebruik van Data & Technologie:
Hills Pet Nutrition: Worlds first cross-media, cross DSP AI tool for Awareness impact optimalisation – Wavemaker

Beste Research
Nationaal Media Onderzoek: Het NMO Luisteronderzoek Ipsos I&O en Kantar Media

Beste Inzet van een Medium
Unilever: SheaMoisture #haartok – Mindshare, Aidem Agency, SheaMoisture

Beste Smart Impact
Pedigree (Mars Nederland): Pedigree Dogfishing - Weber Shandwick

Beste Media-Innnovatie
Porsche Nederland: Elegance in Motion: How AI and Insights Captured the Hearts of Porsche Driven Females – EssenceMediacom, StudioM

Beste Content- en Engagementstrategie
Bol.com: Hoe bol blije koppies creëert met een magisch Sinterklaasfeest: dentsu & bol, Dept, MeMo², Jabadoo, DPG, de Reclamefabriek, Bright River, FemmeFab

Beste Collaboration
Perfetti Van Melle: Mentos Grote Prijs van Nederland. Een partnership waar muziek in zit! - Wavemaker, StudioM, DPG Brand Studio

Beste Mediastrategie
Heineken: Heineken’s omarming van Nederlandse gezelligheid – dentsu,
Boomerang Agency, Le Pub, We Are First, Sunshine & Sausages, Newslab, Kantar

Media-exploitant van het Jaar
Global Media & Entertainment

Bureau van het Jaar
dentsu

Adverteerder van het Jaar
Bol.com - Hoe bol met lef en focus de jongere doelgroep opnieuw aan zich heeft weten te binden - dentsu, Dept, &.agency, MeMo²

YIM Talent van het Jaar
Jasper van Lingen – StudioM